Veelgestelde vragen Kade Zuid

Heeft u een vraag? Lees dan onderstaande veelgestelde vragen. In dit overzicht hebben we de veelgestelde vragen gebundeld. We hebben de belangrijkste vragen die tijdens de Online Start Verkoop gesteld zijn hieraan toegevoegd. Staat uw vraag er niet tussen, stelt u hem dan via het formulier onderaan deze pagina.

Vragen Fase 2 – IJsselzijde

Kan ik de brochure ook thuis ontvangen?

Dat kan zeker. Gaat u naar de Brochure Aanvraag pagina om de documentatie horende bij het project aan te vragen. Wij zorgen er vervolgens voor dat u de brochure en bijhorende documentatie na enkele dagen thuis ontvangt.  

Is de documentatie ook digitaal beschikbaar?

Alle verkoop documentatie is eenvoudig te downloaden via deze website. Op Downloads pagina vindt u alle documenten. Van brochure tot plattegronden op bouwnummer niveau.

Wat zijn de servicekosten en wat is daarbij inbegrepen?

De servicekosten bedragen ca. € 2,- per m².

Als eigenaar van een appartement betaalt u eens per maand of periodiek servicekosten. Deze servicekosten worden gebruikt voor bijv. het onderhoud van het gebouw, onderhoud van de stallingsgarage, onderhoud van de gemeenschappelijke ruimtes, schoonmaakkosten en collectieve verzekering.

Is het mogelijk om eventuele wanden te verplaatsen of weg te halen? 

Ja, dat is mogelijk mits bouwtechnisch akkoord, de desbetreffende wand geen draagmuur is en hetgeen wel voldoet aan de eisen welke gesteld zijn aan de hoeveelheid daglichttoetreding voor de desbetreffende ruimte.

Kan ik de Online Start Verkoop terugkijken of delen met anderen?

Dat kan zeker, de Online Start Verkoop zal vanaf 9 april terug te zien zijn op deze pagina. Deze link kunt u ook met andere delen. Heeft u de Online Start Verkoop niet bijgewoond? Dan raden we u aan om deze terug te kijken. In deze video introduceren we het volledige plan aan u.

Hoe gebruik ik de appartementenzoeker en de online maquette?

Ga naar deze pagina hier vindt u een uitleg over het gebruik van de appartementenzoeker en de Online Maquette.

Is er een mogelijkheid om een parkeerplaats bij te kopen?

Vooralsnog niet, gedurende het verkooptraject zal deze mogelijkheid er wel zijn. Er zullen dan een aantal parkeerplaatsen extra te koop worden aangeboden. Elk appartement heeft één eigen parkeerplaats.

Kan ik mijn fiets opladen in mijn eigen berging?

Ja, in elke berging komt een dubbele wandcontactdoos voor o.a. het opladen van een elektrische fiets. De wandcontactdoos is aangesloten op de meterkast van uw woning waardoor het elektriciteitsverbruik direct is gekoppeld aan uw eigen woning.

Wanneer is de verwachte start bouw?

De verwachte start bouw van fase 1 vindt plaats eind 2020 en medio april 2021 wordt er gestart met de bouw van fase 2.

Hoe is de parktuin toegankelijk?

De parktuin is alleen toegankelijk voor bewoners en/of visite van de bewoners. Er wordt een hek van ca. 1.40m hoog geplaatst met een heg er om heen. Alle bewoners krijgen een sleutel.

Is er een mogelijkheid om de badkamer naar keuze in te laten richten als meerwerk?

Ja, dit is mogelijk. Bij de showroom kunnen alle mogelijkheden worden besproken.

Wat is de impact van het Coronavirus op de voortgang bouw, denkende aan planning, ect?

Om dit moment heeft het virus (nog) geen invloed op het bouwproces. Vooralsnog loopt alles volgens planning.

Is het mogelijk om een woning te kopen zonder parkeerplaats?

Nee, dit is niet mogelijk. Het appartement en de parkeerplaats zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. De parkeerplek behoort tot uw appartement en wij verkopen geen appartementen zonder parkeerplaats en raden dit ook af aangezien dit het doorverkopen van een appartement later moeilijker maakt. Wanneer u zelf geen gebruik maakt van uw parkeerplaats zou u kunnen overwegen deze te verhuren aan een bewoner met 2 auto’s.

Wat zijn de servicekosten en is de parkeerplaats en het onderhoud van de tuin daar ook bij inbegrepen?

De servicekosten bedragen ca. €2,- per m2 per appartement, dit is inclusief het onderhoud van de parktuin en de parkeerplaats.

Vragen Fase 1 – Havenzijde

Kan ik de brochure ook thuis ontvangen?

Dat kan zeker. Gaat u naar de Brochure Aanvraag pagina om de documentatie horende bij het project aan te vragen. Wij zorgen er vervolgens voor dat u de brochure en bijhorende documentatie na enkele dagen thuis ontvangt.  

Is de documentatie ook digitaal beschikbaar?

Alle verkoop documentatie is eenvoudig te downloaden via deze website. Op Downloads pagina vindt u alle documenten. Van brochure tot plattegronden op bouwnummer niveau.

Wat zijn de servicekosten en wat is daarbij inbegrepen?

De servicekosten bedragen ca. € 2,- per m².

Als eigenaar van een appartement betaalt u eens per maand of periodiek servicekosten. Deze servicekosten worden gebruikt voor bijv. het onderhoud van het gebouw, onderhoud van de stallingsgarage, onderhoud van de gemeenschappelijke ruimtes, schoonmaakkosten en collectieve verzekering.

Is het mogelijk om eventuele wanden te verplaatsen of weg te halen? 

Ja, dat is mogelijk mits bouwtechnisch akkoord, de desbetreffende wand geen draagmuur is en hetgeen wel voldoet aan de eisen welke gesteld zijn aan de hoeveelheid daglichttoetreding voor de desbetreffende ruimte.

Kan ik de Online Start Verkoop terugkijken of delen met anderen?

Dat kan zeker, de Online Start Verkoop zal vanaf 9 april terug te zien zijn op deze pagina. Deze link kunt u ook met andere delen. Heeft u de Online Start Verkoop niet bijgewoond? Dan raden we u aan om deze terug te kijken. In deze video introduceren we het volledige plan aan u.

Hoe gebruik ik de appartementenzoeker en de online maquette?

Ga naar deze pagina hier vindt u een uitleg over het gebruik van de appartementenzoeker en de Online Maquette.

Is er een mogelijkheid om een parkeerplaats bij te kopen?

Vooralsnog niet, gedurende het verkooptraject zal deze mogelijkheid er wel zijn. Er zullen dan een aantal parkeerplaatsen extra te koop worden aangeboden. Elk appartement heeft één eigen parkeerplaats.

Kan ik mijn fiets opladen in mijn eigen berging?

Ja, in elke berging komt een dubbele wandcontactdoos voor o.a. het opladen van een elektrische fiets. De wandcontactdoos is aangesloten op de meterkast van uw woning waardoor het elektriciteitsverbruik direct is gekoppeld aan uw eigen woning.

Tot wanneer kan ik me inschrijven op een woning?

Heeft u een woning/appartement gevonden die bij uw woonwensen past? Dan kunt u zich tot 27 april 2020 inschrijven via het onderstaande Online Inschrijfformulier. Op deze pagina leggen we ook uit hoe u zich in kunt schrijven.

Naar het Online Inschrijfformulier »

Wanneer vindt de toewijzing plaats?

Op basis van het inschrijfformulier wijst Heijmans de appartementen donderdag 30 april 2020 toe. De datum of het tijdstip waarop u het inschrijfformulier inlevert, heeft géén invloed op de toewijzing. Heeft u een woning toegewezen gekregen? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om een afspraak te maken. Heeft u géén woning/appartement toegewezen gekregen, dan komt u op de reservelijst te staan. U ontvangt hierover bericht.

Hoe hoog zijn de plafonds?

De verdiepingshoogte van de appartementen zijn circa 2,60m. Bij de penthouses worden de plafondhoogtes ca 2,80 m hoog en bij de splitlevel appartement is de hoogste ruimte 3,80 m hoog de overige ruimtes zijn 2,60m.

Is de prijs van de parkeerplaats inbegrepen in de V.O.N. prijs?

Ja, de parkeerplaats in bij de V.O.N. prijs inbegrepen.

Hoe hoog zijn de plafonds?

De verdiepingshoogte van de appartementen zijn circa 2,60m. Bij de penthouses worden de plafondhoogtes ca 2,80 m hoog en bij de splitlevel appartement is de hoogste ruimte 3,80 m hoog de overige ruimtes zijn 2,60m.

Moet ik rekening houden met een opstap als ik naar mijn balkon loop?

Bij deze meeste balkons niet alleen bij de dakterrassen is er een kleine opstap. U herkent de dakterrassen op de verkooptekeningen d.m.v. een arcering van tegels.

Kan ik met zo’n warmtepomp systeem de kamers wel apart verwarmen?

Ja zeker. Per circuit is er een thermostaat die bepaalt hoeveel warm water er wordt doorgelaten, afhankelijk van de behoefte in die ruimte. De aansturing wordt centraal geregeld in de woonkamer daarnaast is er een ruimtethermostaat in elke leefruimte.

Hoe verlaat ik met mijn fiets de berging in de parkeerkelder?

Naast de hellingbaan wordt een “flauwe” trap gerealiseerd inclusief een fietsgoot, zodat u met de fiets al lopend de parkeerkelder kan verlaten.

Wanneer moet ik betalen?

Zodra er definitief bekend is wanneer de bouw van start gaat stuurt Heijmans de zogeheten Hoera-brief toe, de opschortende voorwaarden zijn dan komen te vervallen. Ná ontvangst van deze brief gaat u naar de notaris voor het passeren van de akte. Voorbeelden van de opschortende voorwaarden zijn de verkoopdrempel van 70% en het bouwrijp zijn van de grond. U heeft vanaf dat moment twee maanden de tijd om uw financiering te regelen. U betaalt bij de notaris dan de grond en de eerste termijn, nl. start bouw. De overige betalingen vinden plaatst zodra een termijn gereed is.

Kan ik mijn auto elektrisch opladen in de parkeergarage?

Ja, optioneel bestaat de mogelijkheid een oplaadpunt voor een elektrische auto aan te schaffen. Deze wordt dan bij je eigen, toegewezen parkeerplaats gerealiseerd. Het elektriciteitsverbruik is direct gekoppeld aan uw eigen appartement.

Wanneer wordt er gestart met de bouw?

Wij verwachten eind dit jaar (2020) te kunnen starten met de bouw. De bouwtijd bedraagt ruim 2 jaar.

Hoe ziet de planning er voor dit project uit?

Op de planning pagina vindt u de planning. Deze wordt regelmatig bijgewerkt, daarnaast houden we u altijd op de hoogte indien ingeschreven bent voor Kade Zuid e-mail nieuwsbrief.

Heeft u een vraag?
Neem contact op met Eggink Maalderink Garantiemakelaar via 0575-514124.
Of stel uw vraag hieronder en we nemen contact met u op.

Wilt u precies weten hoe wij met uw gegevens omgaan?
Dat leest u in ons privacy statement.

De verkoop is gestart

en inschrijven doet u door:

Stap 1

Bekijk de woningen

Lees en bekijk rustig de beschikbare informatie. Heeft u de video van de Online Start Verkoop gezien? Zo ja, gaat u dan naar:

Online Maquette bekijken »

of bekijk: overige woningen

Stap 2

Bekijk de documentatie

De documentatie is digitaal beschikbaar, maar u kunt de brochure ook per post ontvangen. Heeft u overigens ook de veelgestelde vragen gezien? 

Digitale brochure »

Brochure aanvragen »

Stap 3

Inschrijven op woning

Heeft u uw droomwoning gevonden? Noteer dan één of meerdere bouwnummers en schrijf u in via het online inschrijfformulier.

Online inschrijfformulier »